Türkiye’ye “ambalajlı su” kavramını benimseten Pınar Su ve İçecek, modern teknolojisiyle 39 yıldan bu yana kaliteli su ve içecek ürünleri sunuyor.
Pınar Su ve İçecek’in üretim yolculuğu 39 yıl önce başladı. Türkiye’de ilk kez kaynak suyunu şişeleyerek ambalajlı bir ürün haline getiren Şirket, farklı içecek ürünleriyle sektördeki konumunu güçlendiriyor. Güçlü ve güvenilir marka kimliği sayesinde su ve içecek sektörüne öncülük eden Pınar Su ve İçecek, iş süreçlerinin tamamında yüksek kalite standartlarını koruyor.
Şirket, yerli üretimin en başarılı örneklerinden biri olarak “Pınar” ve “Pınar Yaşam Pınarım” markalarıyla 30 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Türkiye’nin en kaliteli kaynaklarından temin edilen suları şişeleyerek iç ve dış pazarlara sunan Şirket, “yüzde 100 Türk sermayeli” bir firma olarak, yerel ve uluslararası piyasalardaki pazar payını güçlendirmeyi hedefliyor.
KALİTE, HİJYEN VE TEKNOLOJİ
Pınar Su ve İçecek’in üretim stratejisinde kalite ve hijyen kriterleri ilk sırada yer alıyor. Bu stratejisi doğrultusunda dünyanın en gelişmiş teknolojilerini tüm dolum tesislerinde kullanan Pınar Su ve İçecek, steril hava ile pozitif basınçlandırılmış, dışarıdan hava girişi engellenmiş, havası sürekli temizlenen tam hijyenik ortamlarda dolum yapıyor. Suyun kaynağından alınıp şişelenmesi ve nihai tüketiciye ulaştırılması da dahil olmak üzere, üretimin her aşamasında yüksek standartları benimseyen Şirket, kalite süreçlerinde fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik testler yapıyor. Uluslararası kalite standartları doğrultusunda yüksek kalite ve lezzete sahip su ve içecek üreten Şirket, “Önce Tüketicilerimiz ve Müşterilerimiz” sloganını benimsiyor.
Pınar Su ve İçecek, Uluslararası Sağlık ve Gıda Güvenliği Uygunluk Belgesi’ni (NSF) almaya hak kazanan ilk Türk içecek markası olarak, kaliteli üretim, tüketici memnuniyetini yükseltme ve sürdürülebilir büyüme odaklı iş anlayışıyla çalışmalarına devam ediyor.
İş yapma biçiminde sürdürülebilir yaklaşımı benimseyen Pınar Su ve İçecek, doğal kaynakların korunması, kaynak kullanımının kontrol altında tutulması, çevre ve doğaya yönelik duyarlılık ile atıkların kaynağında azaltılması ve üretimde oluşan atıkların bertaraf edilmesi konusunda son derece titiz davranıyor. Şirket, bu bakış açısında yalnızca doğaya karşı sorumluluklarını yerine getirmiyor, aynı zamanda sosyal sorumluluk çalışmalarıyla sanata, spora ve topluma da katkı sağlıyor.